[ad_1]

در چارچوب: ماه گذشته ، مشتریان انگلیس آمازون در توییتر شکایت کردند که خرده فروشان سفارشات PS5 آنها را “می دزدند”. چندین مشتری گفتند كه یك راننده تحویل در بزرگراه متوقف شد ، سفارش را هنگام تحویل علامت گذاری كرد و سپس بلند شد ، در حالی كه دیگران گفتند كه رانندگان اصلاً حاضر نمی شوند. در بدترین موارد ، برخی دریافتند که محتوای بسته بندی آنها با مواردی مانند غذای گربه و لوازم آشپزخانه جایگزین شده است.

و چه کسی می تواند آنها را سرزنش کند؟ با چه وحشتناک بودن وضعیت سهام برای این کنسول ها ، عدم دریافت سفارش شما – حتی اگر بازپرداختی نیز دریافت کنید (کاری که برخی از مشتریان شکایت کرده اند) – در واقع به این معنی است که می توانید هفته ها (یا بیشتر) منتظر بمانید تا فرصتی دیگر برای استفاده از آن استفاده کنید چنین.

با وجود کریسمس در گوشه گوشه ، این به سختی سناریوی مناسبی برای والدین و بازیگران ناامید است. خوشبختانه ، شعبه آمازون انگلیس در تلاش است تا امور را درست کند. آنتونی دیکنز ، ویراستار PushSquare ، یکی از آنها بود که تحت تأثیر قرار گرفت (به بسیاری ثابت کرد که اوضاع شوخی جعلی یا سریع نیست) و اخیراً آمازون با این خبر تماس گرفت که وی جایگزینی برای کنسول گمشده خود دریافت می کند – به جای او اسلحه دریافت کرده بود. Nerf

گرچه این کار در ابتدا یک تلاش جداگانه برای جلب رضایت یک روزنامه نگار به نظر می رسد ، اما آمازون از همان زمان تأیید کرده است که تمام مشتریان آسیب دیده با چنین اعلان هایی تماس می گیرند (درصورت عدم حضور در حال حاضر) البته کارتهای آنها باید دوباره شارژ شوند (البته به دلیل بازپرداخت) ، اما اگر این اتفاق بیفتد ، کوپنهایی برای آنها ارسال می شود که می توانند از آنها برای گرفتن PS5 جدید استفاده کنند. فرض بر این است که پس از بازگشت کنسول ها به ذخیره سازی ، آنها در اولویت با دیگران قرار می گیرند.

متأسفانه ، همه این موارد در وهله اول اتفاق افتاد ، اما ما خوشحالیم که آمازون انگلیس در حال حل و فصل وضعیت مشتریان خود فراتر از بازپرداخت معمول است.

تنها سوالی که باقی می ماند این است: آیا دیکنز قادر خواهد بود تپانچه Nerf خود را نگه دارد؟ ما امیدواریم.

اعتبار تصویر: آقای میکلا



[ad_2]

منبع: tanha-news.ir