آشنایی با انواع قهوه + خواص و فواید قهوه برای بدن و سلامتی

علت گزینش قهوه از قدیم به ادله وجود کافئین و نشاط و شادی آور قهوه ظروف بودن آن است! نتیجه های این چند مطالعه نشان بخشید در گروههایی که یقین بیشتری به تاثیر قهوه بر کارایی ذهن دارند، فکر نمودن به قهوه در مقایسه حساس چای اثر گذاری بیشتری بر شاخصهای آیتم اندازهگیری نهاده و عملکرد آنان را بهبود بخشیده است. اینکه آیا فکر کردن به چای اثر گذاری مشابهی در طرفداران چای دارد یا نه، در همین مطالعات چندان معلوم نشد، زیرا در فرهنگ و تمدن استرالیا و کانادا، تبلیغات چندانی در راستا اثر گذاری چای بر هوشیاری و بهبود کارایی مغز وجود ندارد. به همین خاطر، ژنتیک نقش موثری در تولید همین تفاوت ایفا می کند. به طور مثال، کودکی که ۲۵ کیلوگرم وزن دارد، مجاز نیست عمده از ۶۲٫۵ میلیگرم کافئین در روز مصرف کند. به طور کلی اهمیت ترین تفاوت آن ها به میزان آسیاب قهوه و طرز تهیه و تنظیم و درست نمودن آن ها بر میگردد. اضافه نمودن خامه و شیر بر جذب مواد تاثیری ندارد، ولی خوب تر است، شکر به آن اضافه نشود. به جهت داشتن سفارشی مناسب خوب تر می باشد تا اهمیت تفاوت در بین قهوه ها آشنا شوید. به همهی اینها می بایست افزایش خطر تحریک / التهاب بدن را هم بیفزایید؛ براین اساس خوب تر است قبل از نوشیدن قهوه مقداری به کل همین مسائل فکر کنید. همین موضوع به سوختوساز و سایز بدن و چگونگی هضم قهوه در بدن اشخاص مربوط است. قهوه جذب آهن به وسیله تن را نیز کم میکند. مصرف منظم قهوه از پارکینسون و هپاتیت cپیشگیری میکند. در سال های اخیر، تحقیقات زیادی به ثابت فواید کافئین پرداختهاند که از جمله میتوان به تقویت حافظه، بهبود کارایی بدن ورزشکاران، تقویت کبد و پیشگیری از پارکینسون اشاره کرد. قهوه سبز در واقعیت به عبارتی قهوه ساده خودمان می باشد که هنوز نرسیده و رنگ سبز آن به علت کال بودن و نرسیده بودن آن است. قهوه سبز حدود ۲۰ درصد از قهوه بی آلایش کافئین کمتری دارد؛ در عاقبت بسیاری از دلایل ناشی از کافئین در آن کمتر و در عوض دارای مقادیر فراوانی کلروژنیک اسید است. درصورتیکه شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید دیتاها بیشتری در آیتم قهوة ذا بالم لطفا از وبسایت ما دیدن کنید.

حتما بخوانید:
بهترین تشک بادی داخل ماشین - راهنمای خرید بهترین تشک بادی